torsdag 20. januar 2011

22.5 - 26.06. 3 uker som ble til 5

22.5 - 26.6.2013

Det som i utgangspunktet skulle være en 3 ukers tur ble etter hvert forlenget til en 5 ukers tur. Når en ser et stemningsbilde fra når solen går ned i Mahmutlar så er det kanskje ikke så vanskelig å forstå at jeg ikke har det travelt med å komme hjem. En vesentlig grunn til at jeg ble igjen var for å endelig få min ISKAN til leiligheten. Kanskje ikke noen bombe at jeg allikevel måtte reise hjem uten å ha fått ordnet det jeg skulle !

Hvem ønsker ikke å ha en slik avslutning på dagen ?

Det første jeg opplever etter å ha fått tømt kofferten er at nabo restauranten Malibu har gjenåpning etter en svært omfattende ombygning i løpet av vinteren. Den er bare blitt helt topp. Har lagt en liten smileboks fra kvelden  om noen er interessert i å se den. Den er absolutt best på PC (Har pt problemer med å få linken til å fungere. Det jobbes med saken ) :

 Smileboks åpning Malibu


Antar at langt fra alle har tålmodighet til å se igjennom smileboksen , Så jeg legger inn noen bilder fra åpningen:
Verdens beste servitør Bünyamin

Pynten og neglelakken er på plass
Min første EFES på denne turen
Katerina og jeg poserer før pangskuddet
SÅ flott er det blitt på Malibu
Kjære kunder strømmer på
Vertsparet Ahmet og Katerina
Tijo tar seg av musikken
Fasaden
Fasaden by night


Vi koser oss ;)


Ahmet koser seg endelig
Ahmet og Katerina er glad kvelden har gått bra
 

Bortsett fra denne festen så var der ikke noe stort å skrive om. Dagene har gått med til sysler på balkongen. Fått opp takvifter og rullegardiner. Samt noen grønne planter :



















Det var så en masse om balkongen. Må dog få si at jeg er kjempeglad for innglassing og slik det er blitt.

Utover åpningen av Malibu så har det ikke vært de helt store begivenheter. En masse sosiale sammenkomster med venner og bekjente . Som vanlig . Er  en del av kulturen. Så da er det egentlig bare å sette i gang med bildeserien :

Edvin
Grethe, Synnøve og Edvin
Benjie

Greg og Benjie
Cliff
Frisøren hadde fått fritt spillerom
David og hans sønn

David og hans sønn
Edvin, Arvid, Else, Anne, David
David, Anne, Arvid og Else
Nina og Bernd
Hasan
Yildirim
Reidun (Bente Visnes mor)
Marcus feiret bursdagen sin
En shot medgjengen fra Vigra
Marit, Ingrid og meg
 
 
 
 
Vigragjengens siste måltid før hjemreise

Søren og Gitte

Gitte med familie
Trine, Heidi, Astrid, David og Gitte

Astrid, David, Gitte, meg, Trine og Heidi
Heidi og Trine
Gitte og meg
Marina og Farida

Marina, Farida, Astrid og Meg
Alanya Forte
Astrid, Marina, Nina, Kristina, meg, Gitte og Farida
Ilkka

Greg og Julia

Ahmet og Greg


















Restaurantene i Mahmutlar har skiftet ut EFES draft med Tuborg Lurer på om det blir noen suksess ?
 
Der var det slutt på bildeserien. Ikke den mest interessante ferie å skrive om men absolutt en TOPP ferie å være med på. Gleder meg allerede til om 3 uker når jeg og barnebarna dra nedover ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar