fredag 11. februar 2011

Min leilighet i Sea View

Min flotte leilighet i Sea View VIP Resort ble klar for innflytting i august 2009, 16 måneder forsinket. Det var mange måneder i spenning. Desto større var gleden da jeg endelig fikk overlevert nøkkelen og kunne flytte inn. Og jeg synes jeg har fått det flott og trives utrolig bra i mitt andre fedreland.

Bli med inn å se min leilighet:

Dette er hva jeg skuer når jeg sitter på min veranda !

Min EFES stol !
Værsgo ..... ta plass !
Drømmekroken !


Stuen om kvelden

Liker meg her !
Her kokkeleres det ...... iblandt !

Selvkomponert spisebord !


Føler meg utrolig priviligert som kan ligge i sengen og nyte synet og lyden av Middelhavet!


Gjesterom


Hall
 
Bad I
Bad II
Bad I

 

Så var det poolen . Herlig å ligge å slappe av ved



Klarer ikke tenke meg noe mer fantastisk enn å få oppleve en slik solnedgang !

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar